مقالات

وقتی که دکمه‌های فراخوان پا به اینستاگرام گذاشتند

دکمه فراخوان (Call-to-Action) یکی از مهمترین اجزای بنرهای تبلیغاتی به حساب می‌آید که مخاطب به واسطه آن تشویق می‌شود تا یک عمل را انجام دهد. اخیرا اینستاگرام هم از این دکمه‌های بسیار کاربردی بهره برده و توانسته یک روش جدید تبلیغاتی برای خود ایجاد کند.
 
در حالی که همه گمان می‌کردند که Call-to-Action ها به عنوان یک امکان جدید به اینستاگرام اضافه می‌شود تا دیگر افراد بتوانند لینک در هر پست خود قرار دهند، این شبکه اجتماعی موفق دست به کار جدیدی زد که کاملا مشخص است که این مورد از سوی فیسبوک، وارد جریان تبلیغاتی اینستاگرام شده.
 
اینستاگرام روی شیوه جدیدی از تبلیغات کار کرده که بواسطه آن افراد می‌توانند این شبکه اجتماعی را به اسپانسر خود تبدیل کنند. در اصل برای هر پستی که اینستاگرام اسپانسر آنها می‌شود، امکانات خاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد که بواسطه آنها می‌توانید از دو مورد بسیار ارزشمند زیر بهره ببرید:
 
۱- از طریق گرفتن اسپانسری اینستاگرام، می‌توانید در یک پست چندین عکس قرار داده و به مخاطب این امکان را بدهید که چندین پست را یک جا مشاهده کند.
 
۲- مهمترین ویژگی گرفتن اسپانسر اینستاگرام این است که به راحتی می‌توانید یک لینک در پست خود قرار داده و به واسطه یک دکمه فراخوان لینک خود را تعریف کنید.
البته خود اینستاگرام دکمه‌های فراخوان را تعریف کرده و این امکان به کاربر داده نمی‌شود که متنی برای محتوای روی دکمه فراخوان تعریف کند. این دکمه‌ها عبارتند از:
 
Shop Now: همین الان بخیرد
Book Now: رزرو کنید
Download: دانلود کنید
Learn More: اطلاعات بیشتری کسب کنید
Sign Up: ثبت نام کنید
 
همان طور که از دکمه‌های فراخوان بالا مشخص است، اینستاگرام یک قدم از یک شبکه اجتماعی که بر پایه اشتراک گذاری عکس و ویدئو است دور شده و توانسته خود را چندین قدم به یک کسب‌وکار اینترنتی نزدیک کند و به نظر خیلی از منتقدان حوزه فناوری اطلاعات، رسانه‌های اجتماعی و به خصوص تبلیغات، این روش تبلیغاتی اینستاگرام

نه تنها برای کسب‌ وکارها مفید است، بلکه می‌تواند راهی برای صفحاتی باز کند که محصولاتشان را به صورت مستقل تولید می‌کنند و تنها راه فروش آنها اینستاگرام است.
 
متاسفانه در حال حاضر این امکان در ایران قابل استفاده نیست و باید منتظر بمانیم تا مشخص شود که آیا فیسبوک قصد دارد این سرویس تبلیغات خود را به ایران ارائه دهد یا خیر.

خواندن 347 دفعه

اطلاعات تماس

 آدرس:  تهران، میدان صادقیه ، بلوار فردوس شرق ،خیابان رامین شمالی، نبش گلزار شرقی، ساختمان 24 ، طبقه2 واحد4
     
 مشاوره: چنانچه تمایل دارید کارشناسان وب گستران پارسیان با شما تماس بگیرند و از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید، خواهشمند است فرم مشاوره را تکمیل بفرمایید.
     
تماس در ساعات اداری :                      47629596 -021
تماس و مشاوره در خارج از ساعات اداری :                      09372759596
     
 ایمیل:  info@wgp.ir