اطمینان در بازاریابی چگونه است؟

اطمینان در بازاریابی چگونه است؟

اثر اطمینان یک پدیده روان‌شناختی است که در آن یک مشتری زمانی که از سودمند بودن موضوعی اطمینان داشته باشد، نسبت به زمانی که به این سودمندی اطمینان نداشته باشد، توجه بیشتری داشته یا مثلاً خرید بیشتری انجام می‌دهد. تئوری اطمینان همچنین ارتباط مستقیمی با تئوری چشم‌انداز دارد و بر اساس تمایل افراد به اجتناب از خطر و پیروی از هر آن چیزی بناشده است که از صحت‌وسقم آن کاملاً اطمینان دارند.

خواندن را ادامه دهيد
51 Hits

چگونه بازدید و لایک اینستاگرام را افزایش دهیم

چگونه بازدید و لایک اینستاگرام را افزایش دهیم

اینستاگرام Instagram یکی از شبکه های اجتماعی پرطرفدار در ایران است که امروزه علاقه مندان بسیاری پیدا نموده است. در این شبکه اجتماعی کاربران تصاویر و ویدئو را با یکدیگر به اشتراک می گذارند و توسط موبایل قابل مدیریت می باشد. برای آنکه تعداد دوستان و لایک بیشتری در اینستاگرام Instagram داشته باشید مواردی را برای شما ذکر می نمایم.
با توجه به میزان بالای استفاده کنندگان از اینستاگرام در کشور این شبکه اجتماعی بستر بسیار مناسبی برای کسب و کارها در جهت بازاریابی اینترنتی می باشد.

خواندن را ادامه دهيد
43 Hits

مرورگر گوگل چگونه کار می کند

مرورگر گوگل چگونه کار می کند

هنگامی که شما در مقابل کامپیوتر خود می نشینید و یک جستجو در گوگل انجام می دهید، شما تقریبا بلافاصله با لیستی از نتایج از سراسر وب مواجه خواهید شد. چگونه گوگل صفحات وب را مطابق با درخواست و کوئری شما پیدا می کند، و چگونه این نتایج جستجو را الویت بندی می کند؟
در ساده ترین حالت، شما می توانید تصور کنید که جستجو در وب مانند جستجو کردن در یک کناب خیلی بزرگ با یک شاخص و ایندکس بسیار وسیع است که مکان دقیق هر چیزی را به شما می گوید. وقتیکه شما یک جستجو در گوگل انجام می دهید، برنامه های گوگل تمامی ایندکس ها را بررسی می کنند تا مرتبط ترین نتایج جستجو را به شما نشان دهد.

خواندن را ادامه دهيد
52 Hits

روانشناسی در طراحی وب سایت

روانشناسی در طراحی وب سایت

اگر در رفتارها و تعاملات روزانه خود دقت کنیم، متوجه تاثیر علم روانشناسی بر تمامی زوایای زندگی خواهیم شد. حال که صحبت از طراحی وب سایت و برقراری ارتباط با جمع وسیعی از کاربران اینترنتی شده است، بی شک تاثیر این عامل بیشتر می شود. در واقع به دلیل رقابت تنگاتنگی که میان وب سایت ها بوجود آمده است، جذب کاربران براحتی انجام نمی شود و نیاز به رعایت تمامی تکنیک های طراحی سایت دارد. در زیر به طور مجزا به بحث تاثیر روانشناسی در بهبود طراحی سایت می پردازیم.

طراحی سایت تنها در قسمت های فنی آن محدود نمی شود. بلکه شامل بخش های مختلفی می باشد تا نهایتا تاثیر و نتیجه دلخواه حاصل شود. از جمله این بخش ها، دقت در روانشناسی طراحی سایت است. این امر به منظور بهبود طراحی صورت می گیرد. اگر در زمان طراحی به روانشناسی طراحی دقت نشود، مطمئنا تاثیر زیادی بر مخاطبان نخواهد داشت. بازدیدکننده های سایت نیز هیجان زیادی برای مطالعه محتواها و بازدید از صفحات سایت ندارند.

خواندن را ادامه دهيد
54 Hits

چگونه از طریق ایمیل اعضای بیشتری برای شبکه های اجتماعی خود جذب کنیم؟

چگونه از طریق ایمیل اعضای بیشتری برای شبکه های اجتماعی خود جذب کنیم؟

ایمیل یک کانال ارتباطی بسیار شخصی است که نه تنها از رونق نیفتاده بلکه در ارتقای میزان درگیر کردن مشتریان بسیار موثر است. برای ترغیب بیشتر
مشتریان به لایک کردن و دنبال کردن (follow) بیشتر برند شما در کانال های رسانه های اجتماعی راهکارهای متعددی وجود دارد. برخی از آنها در اینجا اشاره شده است.


1. از صفحه ثبت نام شروع کنید.
در صفحات ثبت نام اشتراک خبرنامه خود به کاربرانی که شما را دنبال می کنند درباره شرکت خود توضیح دهید. همچنین با افزودن لینکهای شبکه های اجتماعی خود در صفحه ثبت نام اشتراک خبرنامه، یافتن کانالتان را در این شبکه ها ساده تر سازید.

خواندن را ادامه دهيد
70 Hits

پنج شیوه ساخت موضوع ایمیل

پنج شیوه ساخت موضوع ایمیل

1-  اعداد خاص
در موضوع از عددی خاص و نامتعارف استفاده کنید. اعداد خاص همیشه جلب‌توجه می‌کنند. فرض کنید موضوع یک ایمیل اینگونه باشد: «اشتباه خطرناکی که ۹0 درصد مدیران ایرانی در استخدام انجام می‌دهند». احتمال باز شدن این ایمیل بسیار بالاتر از ایمیلی با این عنوان است: «اشباهی که اغلب مدیران ایرانی در استخدام انجام می‌دهند». البته واضح است برای استفاده از اعداد خاص باید وقت بگذاریم و آمار و ارقامی بیابیم تا از پیشنهاد ما حمایت کند. هیچگاه از اعداد تقریبی یا آمارهای ساختگی استفاده نکنید.

خواندن را ادامه دهيد
73 Hits

آشنایی با عوامل موفقیت در ایمیل مارکتینگ

آشنایی با عوامل موفقیت در ایمیل مارکتینگ

همانطور که در مباحث قبلی صحبت شده است، تبلیغات از طریق ارسال ایمیل ( ایمیل مارکتینگ ) یکی از ابزارهای مهم و کلیدی در حوزه بازاریابی اینترنتی می باشد.
ایمیل مارکتینگ در ظاهر، تعریف و مفهوم ساده ای دارد. ارسال ایمیل تبلیغاتی برای گروهی از افراد که آدرس ایمیل آنها را در اختیار داریم.
اما در باطن این امر، قوانین و ارکان مهمی وجود دارد که چنانچه مورد توجه و رعایت قرارنگیرد می تواند برخلاف انتظار، اثرات مخربی در معرفی خدمات و برند شما در ذهن مخاطب داشته باشد.
در این مقاله کوتاه قصد دارم به برخی از این قوانین اشاره کنم که لازم است مورد توجه طراحان ایمیل های تبلیغاتی و مجریان این فرآیند قرار بگیرد.

خواندن را ادامه دهيد
88 Hits

توییتر بات های پاسخگویی به مشتریان

توییتر بات های پاسخگویی به مشتریان

توییتر قصد دارد قابلیت هایی شبیه به بات را داخل سیستم پیام مستقیم تعبیه کند، تا برندهای معتبر به استفاده از این پلتفرم برای ارائه خدمات به مشتریان روی آورند. این کمپانی پیام های خودکار خوش آمد گویی را برای افرادی که به برند خاصی پیام مستقیم می فرستند، معرفی کرد.
همچنین قابلیت پاسخگویی سریع نیز به مشتریان امکان می دهد پیام های پیش فرضی را برای تکمیل برخی فعالیت های پر کاربرد به کار گیرند، مثلاً «سفارش من در چه وضعیتی قرار دارد؟». هم اکنون می توانید چنین قابلیت هایی را در حساب های کاربری Pizza Hut یا Evernote به کار گیرید.

خواندن را ادامه دهيد
69 Hits

آیا بازاریابی محتوا شاخه ای از تکنولوژی دیجیتال است؟

آیا بازاریابی محتوا شاخه ای از تکنولوژی دیجیتال است؟

این روزها خیلی از مردم، وقتی لغت محتوا و بازاریابی محتوا را می‌شنوند بلافاصله به محتوای دیجیتال فکر می‌کنند.
اما محتوای دیجیتال اگر چه یکی از شکل‌های رو به رشد محتوا در دنیای امروز محسوب می‌شود، تنها یکی از انواع محتواست. اگر شما یک نویسنده هستید و کتاب منتشر می‌کنید، باز هم تولیدکننده محتوا هستید.
اگر شب هنگام، اوقات فراغت خود را با ارسال پیام و پیامک از طریق نرم افزارهای مختلف مانند وایبر و واتزاپ و … می‌گذرانید، تولیدکننده محتوا هستید.
اگر معلمی هستید که در کلاس درس می‌دهید تولیدکننده محتوا هستید.

خواندن را ادامه دهيد
84 Hits

پنج روش برای نگارش بهتر پست الکترونیکی

پنج روش برای نگارش بهتر پست الکترونیکی

بسیاری از دوستان و همکاران شما وقت کافی برای بررسی کردن صندوق (اینباکس) پست الکترونیکیشان را ندارند و بسیاری از ایمیل های دریافتی را یا مطالعه نمی کنند یا اگر آن را بررسی میکنند، به طور کامل و دقیق نمی خوانند.
در اینجا قصد دارم تا پنج روش ضروری را برای نگارش بهتر ایمیل ها پیشنهاد کنم تا مخاطبان ایمیل هایمان، ایمیل های دریافتی رامطالعه نمایند و به قول معروف حوصله یشان هنگام مطالعه سر نرود.

خواندن را ادامه دهيد
100 Hits

باید محتوای ارزشمند تولید کنید

باید محتوای ارزشمند تولید کنید

این روزها، بحث فضای مجازی و استفاده از اینترنت در انجام همه نوع کارهای روزمره، آنقدر گسترش یافته است که به جرات می توان ادعا کرد دیگر فاصله ای میان دنیای حقیق و مجازی وجد ندارد. افراد به تدریج به استفاده دائم از سرویس های ارتباطی بر بستر اینترنت عادت کرده اند؛ چه برای انجام کارهای خود و چه برای ارتباط با اعضا خانواده یا دوستان. حتما برای خود شما هم اتفاق افتاده است که برای خرید یک کالا ، ابتدا به اینترنت مراجعه کرده اید تا مشخصات دقیق آن کالا و حتی نمونه های مشابه آن از برندهای دیگر را بررسی نمایید. مراکز فروش آن را بیابید. شرایط فروش، قیمت ها و شرایط پشتیبانی و گارانتی آن محصول را با هم مقایسه نمایید.

خواندن را ادامه دهيد
100 Hits

چگونه از محدود شدن در اینستاگرام جلوگیری کنیم

چگونه از محدود شدن در اینستاگرام جلوگیری کنیم

یکی از مشکلات متداول این‌روزهای کاربران اینستاگرام، مواجه شدن با محدودیت‌هایی نظیر عدم امکان ارسال کامنت یا لایک کردن زیر پست‌های افراد است. با توجه به محبوبیت بسیار بالایی که اینستاگرام با آن مواجه شده و تعداد بسیار زیاد کاربرانی که در آن فعالیت میکنند، بازار خوبی برای Spammerها و تبلیغ‌کننده‌ها ایجاد شده است. حضور و فعالیت چنین افرادی در اینستاگرام باعث مشکلاتی در این شبکه شده که مسئولین اینستاگرام را برای حل این مشکل به تکاپو واداشته است.

خواندن را ادامه دهيد
145 Hits

سیزده روش جدید برای تبلیغات در دنیای مجازی

سیزده روش جدید برای تبلیغات در دنیای مجازی

شرکت های بزرگ و کوچک و فروشگاه هایی که میخواهند به کسب و کار خود توسعه دهند و آرزوی افزایش مشتریان خود را دارند چگونه میتوانند مخاطبان خود را به سوی خود جذب کنند ؟
بازاریابی و تبلیغات اینترنتی اولین و بهترین پیشنهاد متخصصان و کارشناسان در تمام دنیا و بخصوص در کشور های پیشرفته است.

خواندن را ادامه دهيد
94 Hits

چگونه از اینستاگرام برای رونق کسب و کار استفاده کنیم؟

چگونه از اینستاگرام برای رونق کسب و کار استفاده کنیم؟

1. محصولاتتان را به نمایش بگذارید و ویترینتان را آماده کنید

مردم عاشق این هستند که محصولات مختلف را بررسی کنند، بنابراین، این کار را برای خریداران راحت تر کنید! مجموعه جدید محصولاتتان را به اشتراک بگذارید وعکسشان را در اینستاگرام ارسال کنید. سعی کنید با فالوئرهایتان تعامل داشته باشید وبرای مثال از آنها بخواهید حدس بزنند بهترین رنگ فصل تابستان چیست. آیا می خواهید کسب و کارتان خدمات-محور باشد؟ عکس هایی از تجهیزات و لوازمی که در خدمات ارائه شده نقش مهمی دارند، به اشتراک بگذارید.

خواندن را ادامه دهيد
134 Hits

چگونه عنوان ایمیل تبلیغاتی خود را جذاب تر کنیم؟

چگونه عنوان ایمیل تبلیغاتی خود را جذاب تر کنیم؟

نکته های زیادی وجود دارد که با رعایت آنها می توانید امیدوار باشید ایمیل های تبلیغاتی که ارسال می کنید، برای دریافت کنندگان ایمیل، جذاب تر بوده و درصد کلیک بر روی آن و بازکردن ایمیل را افزایش دهد.
یکی از این نکات انتخاب عنوان مناسب برای ایمیل ارسالی می باشد.
از آنجایی که عنوان یا موضوع ایمیل اولین پارامتر ایمیل شماست که در معرض دید مخاطب قرار می گیرد، بنابراین نقش بسیار مهمی در جذب مخاطب و ایجاد اشتیاق در وی برای باز کردن ایمیل دارد.

خواندن را ادامه دهيد
164 Hits

چگونه یک متن خوب برای بنرهای تبلیغاتی بنویسیم؟

چگونه یک متن خوب برای بنرهای تبلیغاتی بنویسیم؟
مراحل ایجاد یک بنر تبلیغاتی با یک پیام قوی آغاز می‌شود. کپی‌رایت یا متن، بخش اصلی تبلیغات بنری است و در بعضی موارد موثرترین قسمت آن به حساب می‌آید. یک طراحی خوب، پیام را تقویت کرده و توجه‌ها را به خود جلب می‌کند، اما کلماتی که شما در آن بکار می‌برید، پیام شما را تعریف می‌کند.به همین دلیل است که ما این هفت توصیه را برای تولید متن تبلیغات بنری در طی ...
خواندن را ادامه دهيد
139 Hits

بازاریابی شبکه های اجتماعی

بازاریابی شبکه های اجتماعی
امروزه رسانه های اجتماعی بستری برای حضور افراد در فضای آنلاین است که به راحتی می توان افراد را در این فضا پیدا کرد. از آنجا که رسانه های اجتماعی بیشترین بازدید کننده و استفاده کننده را دارند و همچنین از نظر محتوا بسیار غنی هستند، می توان از آنها به عنوان ابزاری برای بازاریابی اینترنتی استفاده کرد. در واقع می توان گفت رسانه های اجتماعی بستر برقراری ...
خواندن را ادامه دهيد
136 Hits

هفت دلیل برای نیاز کسب‌وکار شما به ویدیو مارکتینگ

هفت دلیل برای نیاز کسب‌وکار شما به ویدیو مارکتینگ
همان طور که هر از چند گاهی در همه زمینه‌ها تحولاتی رخ می‌دهد، در مارکتینگ هم شاهد تغییراتی هستیم که مسیر برنامه‌های بازاریابی کسب‌وکارها را تغییر داده است. ویدیو مارکتینگ یکی از مواردی است که اخیرا سبب تغییر و تحول در برنامه‌های کسب‌وکارهای بزرگ شده و تجربه نشان داده که دلایل بسیاری وجود دارد که هر کسب‌وکاری به ویدیو مارکتینگ رو بیاورد. در ادامه به...
خواندن را ادامه دهيد
134 Hits

نه نشانه که شما پولدار نخواهید شد

نه نشانه که شما پولدار نخواهید شد

ثروتمند بودن برای افراد کمتری کم اهمیت است، بیشتر مردم دوست دارند که در رفاه و آسایش زندگی کنند، اما خیلی‌ از مردم رسیدن به پول و ثروت را امری غیرممکن می‌دانند و به همین جهت تلاشی در این جهت نمی‌کنند، در اینجا ما چند مورد را بیان می‌کنیم که شما را از راهی برای ثروتمند شدن دور می‌کند.

استیو سیبولد (Steve Siebold ) میلیونر خودساخته، با این طرز تفکر که هر انسانی فرصت ثروتمند شدن را دارد، مخالف است. ولی آیا موفقیت در مسیر شما قرار گرفته است؟

خواندن را ادامه دهيد
156 Hits

شش دلیل برای اثبات تاثیر سرگرمی روی حرفه کاری افراد

شش دلیل برای اثبات تاثیر سرگرمی روی حرفه کاری افراد

محققان به تازگی متوجه شده‌اند که میان سرگرمی و حرفه کاری هر فرد رابطه مستقیمی وجود دارد. در ادامه به ذکر ۶ دلیل که این رابطه را نشان می‌دهند خواهیم پرداخت.

به نظر می‌رسد که امروزه توصیه برای یافتن سرگرمی مناسب نه تنها کار زشتی نیست بلکه می‌تواند راهنمای مفیدی باشد که روی حرفه شغلی فرد مقابل نیز تاثیر مثبت فراوانی بگذارد.

خواندن را ادامه دهيد
171 Hits

اطلاعات تماس

 آدرس:  تهران، میدان صادقیه ، بلوار فردوس شرق ،خیابان رامین شمالی، نبش گلزار شرقی، ساختمان 24 ، طبقه2 واحد4
     
 مشاوره: چنانچه تمایل دارید کارشناسان وب گستران پارسیان با شما تماس بگیرند و از خدمات مشاوره ما استفاده نمایید، خواهشمند است فرم مشاوره را تکمیل بفرمایید.
     
تماس در ساعات اداری :                      44038466 -021
تماس و مشاوره در خارج از ساعات اداری :                      09372759596
     
 ایمیل:  info@wgp.ir